Asiakastuki
Asiakastili
Maailman terveysjärjestön (WHO:n) mukaan mahdollisuudet saada tartunta COVID-19 esineestä ovat erittäin vähäiset. Me lookfantasticilla kuitenkin seuraamme tilanteen päivittymistä jatkuvasti (ja otamme huomioon minkä tahansa virallisen lausunnon liittyen epidemiaan) ja teemme tarvittavat toimenpiteet suojellaksemme asiakkaitamme sekä henkilökuntaamme. Suosittelemme myös osaltamme seuraamaan ajan tasalla olevia viimeisimpiä ohjeistuksia WHO:n sivulta: WHO website
Olemme lookfantasticilla tehneet seuraavat toimenpiteet liittyen COVID-19:seen:
- Henkilökunta lookfantasticilla on vastaanottanut ohjeistukset käsihygienian huolehtimisesta ja olemme jakaneet työntekijöillemme käsien desinfiointiaineita.
- Noudatamme myös paikallisia (Englannin) hallituksen jakamia ohjeistuksia ja tuemme työntekijöidemme turvallisuutta noudattamalla matkustukseen liitettäviä eristyssuosituksia tai jos työntekijällä on havaittavissa minkäänlaisia flunssaoireita, kuumetta tai yskää.
-Lisäksi olemme ryhtyneet ylimääräisiin varotoimenpiteisiin työpaikalla lookfantasticin tiloissa vähentääksemme tarttumariskejä työntekijöidemme keskuudessa.
Ennen kuin voit tilata, sinun tulee luoda asiakastili Lookfantasticille. Asiakastilin luominen on helppoa ja nopeaa. Valitse sivun yläreunasta kohta Rekisteröidy, täytä tietosi lomakkeeseen ja tallenna tiedot tai valitse Facebookin kautta tehtävä kirjautuminen.
Mikäli haluat muokata osoitetietojasi, salasanaasi tai maksutietojasi kirjaudu asiakastilillesi siirry kohtaan 'Asiakastilin asetukset'.
Voimme taata, että ostoksien tekeminen Lookfantasticilla on turvallista. Meillä pätee tietosuojalaki, joten pidämme huolen siitä, että tietosi pysyvät turvassa. Lisätietoa löydät kohdasta Tietoturva.
Älä huoli, mene kohtaan Kirjaudu sisään ja valitse 'Oletko unohtanut salasanasi?'. Tämän jälkeen voit naputella kenttään sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt käyttäjäksemme ja lähetämme sinulle ohjeet, kuinka toimia.
Mikäli et enää halua vastaanottaa sähköpostitse tietoa loistavista eduistamme ja uutuuksista, voit kirjautua sisään asiakastilillesi ja valita kohdan 'Sähköposti asetukset' muuttaaksesi valintaa.
Tilaaminen
Kaikkien tuotteiden toimitus riippuu niiden saatavuudesta. Pyrimme aina mahdollistamaan tuotteiden tilaamisen ja vastaanottamisen niin helposti kuin suinkin mahdollista, mutta silloin tällöin saattaa kuitenkin ilmetä odottamattomia viivästyksiä. Pyrimme tiedottamaan niistä niin nopeasti kuin pystymme.
Tilaaminen on helppoa. Kirjaudu sisään asiakastilillesi ja ala selata tuotteita.
Löydettyäsi haluamasi tuotteet voit lisätä ne ostoskoriin. Tämän jälkeen voit joko jatkaa ostosten tekoa tai klikata ‘Ostoskorini’ jolloin voit tarkastella valitsemiasi tuotteita. Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet, valitse ostoskorivalikon alakulmassa oleva 'Siirry kassalle'. Tämän jälkeen sinulla on mahdollisuus siirtyä maksamaan.
Jos sinulla on jokin osoite tai maksutapa tallennettuna tilillesi, nämä näkyvät automaattisesti siirtyessäsi maksuvaiheeseen, tehden tilauksen tekemisestä nopeaa ja helppoa. Muussa tapauksessa tiedot voi näppäillä manuaalisesti. Ennen tilauksen hyväksymistä tarkista vielä, että kaikki tiedot ovat oikein. Lähetämme sinulle sähköpostiisi vahvistuksen, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.
Kyllä, klikkaa vain 'Ostoskorini' kuvaketta sivun yläreunassa ja siirryt näkymään jossa näet kaikki sillä hetkellä ostoskorissasi olevat tuotteet.
Käytä '+' painiketta lisätäksesi suosikkituotteitasi tai vaihtoehtoisesti '-' painiketta jos olet valinnut liian monta tuotetta. Jos haluat poistaa tuotteen kokonaan ostoskoristasi klikkaa 'x'.
Etkö löytänyt tarvitsemasi tietoja? Lähetä viesti asiakaspalvelutiimillemme, kun olet kirjautunut tilillesi.
Kyllä, voit valita toimitusosoitteesi siirtyessäsi maksamaan. Tilausta tehdessä järjestelmämme valitsee automaattisesti tallennetun osoitteen, mutta voit lisätä uuden valitsemalla 'Lisää uusi osoite'.
Lähetämme sinulle sähköpostiin vahvistuksen heti kun tilauksesi on matkalla. Voit myös tarkistaa asiakastililtäsi tilauksesi statuksen sekä seurata sitä. Tilaus pyritään toimittamaan yhtenä toimituksena. Tilaus saattaa kuitenkin jakautua useampaan toimitukseen esimerkiksi tuotteiden saatavuudesta johtuen.
Voit tarkastella tilaustasi asiakastilisi kautta. Valitse tilaus jota haluat tarkastella saadaksesi lisää tietoa. Jos tilaus on lähetetty seurantaa käyttäen, pystyt seuraamaan tilaustasi asiakastilisi kautta.
Lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty, jonka yhteydessä annamme arvion siitä, milloin voit odottaa tilaustasi saapuvaksi.
Jos et löydä vastausta kysymykseesi, voit lähettää viestin asiakaspalveluumme asiakastilisi kautta.
Ikävä kuulla, että haluat peruuttaa tilauksesi. Mikäli voimme olla jotenkin avuksi, jotta sinun ei tarvitse peruuttaa tilaustasi olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakastilisi kautta.
Jos olet kuitenkin päättänyt peruttaa tilauksesi valitse kyseinen tilaus asiakastilisi kautta, jonka haluat peruuttaa. Voit myös perua yksittäisiä tuotteita koko tilauksen sijaan.
Lähetämme sinulle tunnin sisällä vahvistuksen sähköpostiisi, mikäli tilauksen peruuttaminen onnistui.
Jos tilauksen peruminen ei onnistu, tämä johtuu siitä, että tilauksesi on jo varastolla valmiina lähetettäväksi. Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti, jotta asiakas saa tuotteensa nopeasti.
Kohdasta Palautus löydät ohjeet palautuksen tekemiseen.
Hyväksyttyäsi tilauksen emme voi valitettavasti muuttaa sitä. Voit yrittää peruuttaa tilauksen asiakastilisi kautta tehdäksesi uuden.
Valitse kyseinen tilaus jonka haluat peruuttaa. Voit myös perua yksittäisiä tuotteita koko tilauksen sijaan.
Lähetämme sinulle tunnin sisällä vahvistuksen sähköpostiisi, mikäli tilauksen peruuttaminen onnistui. Pyydämme että ette tee uutta tilausta ennen kuin olette saaneet vahvistuksen meiltä.
Voit yrittää peruuttaa tuotteen oman asiakastilisi kautta. Valitse kyseinen tilaus ja klikkaa tuotetta jonka haluat peruuttaa. Lähetämme sinulle tunnin sisällä vahvistuksen sähköpostiisi, mikäli tilauksen peruuttaminen onnistui.
Jos peruuttaminen ei onnistu, vois palauttaa tuotteen meille. Kohdasta Palautus löydät ohjeet, mikäli haluat palauttaa tuotteen.
Jos tarvitset vielä apua, voit lähettää viestin asiakaspalveluumme asiakastilisi kautta.
Olemme pahoillamme, jos olet vastaanottanut viallisen tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet saanut viallisen tuotteen. Nopeuttaaksesi prosessia olisi iso apu, jos sinulla olisi valmiina seuraavat tiedot:
1. Tilausnumero
2. Tuotteen nimi
3. Mikä tuotteessa on vikana
4. Kuvia, mikäli mahdollista
Lähetämme sinulle sähköpostia heti kun olemme saaneet vian testattua.
Olemme pahoillamme, jos olet vastaanottanut väärän tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos olet saanut väärän tuotteen. Nopeuttaaksesi prosessia olisi iso apu, jos sinulla olisi valmiina seuraavat tiedot:
1. Tilausnumero
2. Väärän tuotteen nimi
3. Oikean tuotteen nimi
Lähetämme sinulle sähköpostia heti kun olemme selvittäneet asian.
Olemme pahoillamme, jos saamasi tuote on vaurioitunut. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakastilisi kautta. Pyydämme että ette heitä tuotetta pois, sillä saatamme pyytää kuvia vaurioista voidaksemme varmistaa, että näin ei käy uudelleen. Heti kun olemme käsitelleet asian, ilmoitamme sinulle sähköpostitse, miten toimimme seuraavaksi.
Toimitamme joskus samaan tilaukseen kuuluvia tuotteita erikseen, mikäli jokin tilaukseen kuuluvista tuotteista ei ole toimitushetkellä saatavilla. Teemme näin varmistaaksemme, ettei koko tilaus viivästy.
On siis mahdollista, että tilauksesta puuttuva tuote on erillisessä toimituksessa.
Lähettämässämme toimitusvahvistuksessa on lista lähetetyistä tuotteista. Jos puuttuva tuote ei ole listalla, sen toimituksessa menee hetki pidempään. Jos tuote kuitenkin on lähetetty mutta se puuttuu saamastasi paketista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Maksaminen ja alennukset
Tarjoamme lukuisia maksuvaihtoehtoja varmistaaksemme, että ostosten tekeminen on helppoa kaikille asiakkaille.
Verkkosivullamme voit maksaa korttimaksulla, Klarna-laskulla tai Paypal-tilin kautta. Voit valita haluamasi maksutavan siirtyessäsi maksamaan. Koska otamme petoksen riskin vakavasti, käytämme todentamispalvelua yhdessä maksukortin tarjoajan kanssa.
Teemme näin, jotta kaikkien asiakkaidemme olisi turvallista tehdä ostoksia verkkosivullamme.
Verkkokauppamme hinnat sisältävät 24 prosentin suuruisen arvonlisäveron.
Jos sinulla ilmenee ongelmia tilauksesi maksamisessa, tarkistathan antamasi maksutiedot.
Valitse tilaus jonka kanssa ongelma ilmenee ja sinun pitäisi nähdä vaihtoehto jolla ratkaista ongelma. Ennen kuin syötät maksukorttisi tietoja uudelleen, varmistathan että voimassaoloaika ja laskutusosoite ovat oikein.
Jos olet tehnyt kaiken tämän eikä ongelma siltikään ratkea, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakastilisi kautta.
Kun olet tehnyt tilauksesi, maksu näkyy odottavana tililläsi, kunnes olemme lähettäneet tuotteet sinulle. Odottava maksu kertoo, että maksuasi käsitellään.
Jos haluat lisätä uuden/toisen maksukortin tulee sinun tehdä tämä maksuvaiheessa. Uuden maksukorttisi tiedot tallentuvat automaattisesti, kun olet hyväksynyt tilauksesi. Tämä tarkoittaa, että seuraavalla kerralla voit tilata suosikkituotteitasi entistä helpommin. Voit hallinnoida tallennettuja maksukorttejasi klikkaamalla kohtaa 'Maksukortit' joka löytyy asiakastilisi asetuksista.
Kun olet löytänyt kaikki haluamasi tuotteet, klikkaa ostoskorin kuvaa ja näet kohdan tuotelistasi alla jossa pyydetään etukoodia, mikäli sinulta sellainen löytyy. Näppäile etukoodi ja klikkaa ‘Lisää’ käyttääksesi koodin.
Jos koodi ei toimi, tarkista että et yritä yhdistää useampaa kuin yhtä etua samaan tuotteeseen ja että tuote ei kuulu tuoterajauksiin.
Jos sinulla ilmenee ongelmia koodin käyttämisessä ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakastilisi kautta.
Olemme pahoillamme, jos etukoodisi ei toimi. Tarkista että et yritä yhdistää useampaa kuin yhtä etua samaan tuotteeseen ja että tuote ei kuulu tuoterajauksiin.
Jos jokin näistä selityksistä ei ratkaise ongelmaa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakastilisi kautta.
Ansaitse 5€ jokaisesta onnistuneesta suosituksesta ja jokainen suositeltu ystäväsi saa myös alennuksen!
Kirjaudu asiakastilillesi ja klikkaa 'Katso Lisätietoja' linkkiä 'Suosituksesi' osiossa nähdäksesi miten voit päästä toimintaan mukaan.
Toimitus
Lähetämme sinulle sähköpostin, kun tilauksesi on matkalla ja kerromme arvioidun toimitusajan.
Tilaukset joihin on otettu seuranta voivat seurata tilaustaan asiakastilin tai sähköpostiin lähetetyn linkin kautta.
Varmistathan ettet ole saanut ilmoitusta, että tilauksesi on yritetty toimittaa sinun ollessa poissa kotoa. Tilauksesi on saatettu viedä lähimpään Postin noutopisteeseen.
Toimitustiedot kohdasta löydät tietoa toimitusvaihtoehdoista ja -ajoista.
Jos haluat ilmoittaa tilauksen hukkuneeksi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme asiakastilisi kautta.
Kaikki toimitusvaihtoehtomme löydät kohdasta Toimitustavat.
Kohdasta Toimitustavat löydät tarkempaa tietoa toimitusajoista, jotka vaihtelevat hinnan ja valinnan mukaan.
Älä huoli, jos tilauksesi ei mahdu postiluukusta tai vaatii allekirjoituksen, saat ilmoituksen mistä voit noutaa pakettisi.
Toimitamme joskus samaan tilaukseen kuuluvia tuotteita erikseen, mikäli jokin tilaukseen kuuluvista tuotteista ei ole toimitushetkellä saatavilla. Teemme näin varmistaaksemme, ettei koko tilaus viivästy.
On siis mahdollista, että tilauksesta puuttuva tuote on erillisessä toimituksessa.
Lähettämässämme toimitusvahvistuksessa on lista lähetetyistä tuotteista. Jos puuttuva tuote ei ole listalla, sen toimituksessa menee hetki pidempään. Jos tuote kuitenkin on lähetetty mutta se puuttuu saamastasi paketista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Palautukset ja hyvitykset
Vastaanotettuamme palautuksen, saat ilmoituksen sähköpostiisi. Tämä tapahtuu 3-5 päivän kuluttua vastaanotettuamme palautuksesi.
Heti kun olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen, käsittelemme sen ja otamme sinuun yhteyttä, kuinka toimimme seuraavaksi.
Me haluamme että asiakkaillamme on mielenrauhaa kun he päättävät tilata meiltä, joten olemme pitkittäneet palautusehdoissamme sallitua aikaa Joulunpyhien ajaksi.
Voit palauttaa aikavälillä 31/10/2018 - 24/12/2018 tehtyjä tilauksia 31/01/2019 saakka.
Pyydämme että kaikki palautettavat tuotteet ovat koskemattomia. Tällä tarkoitamme että niiden tulee olla alkuperäisissä pakkauksissaan ja mahdolliset sinetit ovat avaamattomia.
Huomaathan että me emme hyvitä palautuksesta koituvia postikuluja palautettavista tuotteista tai tilauksesta. Voit järjestää tuotteiden palautuksen kirjautumalla asiakastilillesi ja ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
Verkkosivu
Löydät ne kohdasta Verkkokaupan sopimusehdot.
Jos sinulla on vaikeuksia siirtyä maksuvaihe sivulle tai mille muullekaan sivulle verkkosivullamme, pyydämme että otat yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme korjata asian pikimmiten.
Löydät ne kohdasta Tietoturva.
Päivitetty tietosuojakäytäntö
Ottaen huomioon THG:n nopeasti vuosien varrella kasvaneen ja kehittyneen toiminnan ja tähän mennessä saavuttamamme menestyksen, konsernin tämänhetkinen oikeudellinen yhteisörakenne ei kartoituksemme mukaan vastaa joissakin tapauksissa nykyiseen tarjontaamme kuuluvia liiketoimintayksikköjä ja tuotemerkkejä.
Olemme siitä syystä käyttäneet hyväksemme tilaisuuden järjestää uudelleen konsernin oikeudellisen rakenteen, jotta yrityksemme ovat yhdenmukaisia liiketoimintayksikköjemme ja tuotemerkkiemme kanssa ja tukevat THG:n pitkän aikavälin kasvustrategiaa. Uudelleenjärjestelyn mahdollistamiseksi meidän täytyi varmistaa tietojen (jotka sisälsivät sinuun liittyviä asiakastietoja) laillinen siirtyminen uusille yhteisöille. Vaikka tällä muutoksella ei ole minkäänlaisia materiaalisia vaikutuksia sinuun, halusimme silti ilmoittaa siitä sinulle.
Ennen uudelleenjärjestelyä:
Useimmissa tapauksissa tietojesi rekisterinpitäjänä on toiminut The Hut.com Limited. Joissakin tapauksissa rekisterinpitäjänä on saattanut toiminut tietty THG:n sisäinen yhteisö.
Uudelleenjärjestelyn jälkeen:
Uudet rekisterinpitäjät ovat vastaperustettuja oikeudellisia yhteisöjä:
• THG Beauty Limited
Tämä muutos johtuu sisäisestä uudelleenjärjestelystä, eikä sillä ole minkäänlaisia materiaalisia vaikutuksia sinuun. Haluamme vain olla avoimia siitä. Jotkut liiketoimintayksiköt on nyt rekisteröity uusiksi THG-konsernin sisäisiksi oikeudellisiksi yhteisöiksi ja vastaavat tietokannat on siirretty niille.
Tämä tarkoittaa sitä, että oikeudellinen vastuu tietojesi käsittelystä tai tietosuojapyyntöihin vastaamisesta kuuluu nyt sähköpostiviestissä mainitulle uudelle yhteisölle. Nämä uudet yhteisöt pysyvät kuitenkin edelleen THG-konsernissa ja kukin niistä takaa saman yhdenmukaisen tietosuojatason.
Etkö löytänyt tarvitsemasi tietoja? Lähetä viesti asiakaspalvelutiimillemme, kun olet kirjautunut tilillesi.