Peruutus- ja palautusoikeus


Palautusoikeutemme on osa Verkkokaupan sopimusehtoja ja täten luettava yhdessä. Pidätämme oikeuden muuttaa palautusoikeuksia ilman ennakkoilmoitusta. Tämä versio on päivitetty viimeksi 13.08.2014.

PALAUTUSOIKEUTEMME ON HYVIN YKSINKERTAINEN

On erittäin tärkeää, että tarkistat tilauksesi heti sen saapuessa ja aina ennen kuin käytät tuotteita. Jos tuote on viallinen, vahingoittunut tai väärä, on tärkeää, että ilmoitat siitä meille pikimmiten, jotta voimme selvittää asian.

Ennen tuotteen tai tilauksen palautusta, ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja pyydä henkilökohtainen palautusnumero. Ilman palautusnumeroa meidän on haastavaa käsitellä palautuksia ja hyvityksen saaminen voi kestää pidempään.

SINULLA ON OIKEUS MUUTTAA MIELTÄSI

Sinulla on kuluttajansuojalain mukaisesti 14 päivää aikaa peruuttaa tilauksesi siitä hetkestä lukien kun olet vastaanottanut tilauksesi.

Tilauksesi palauttaminen on helppoa, seuraa vain ohjeita "Miten palautan tuotteen?” osiossa.

Pyydämme, että palauttamasi tuotteet ovat avaamattomia ja alkuperäispakkauksissa.

OLETKO SAANUT VÄÄRÄN TUOTTEEN?

Pahoittelemme, jos olet saanut väärän tuotteen. Tätä tapahtuu erittäin harvoin ja haluamme
ratkaista asian sinulle mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti.

Saadaksesi hyvityksen tai korvaavan tuotteen, palauta väärä tuote samassa kunnossa kuin sait sen, 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

ONKO SAAPUNUT TUOTE VAHINGOITTUNUT TAI VIALLINEN?

Pahoittelemme, jos olet saanut tuotteen, joka on viallinen tai vahingoittunut. Ymmärrämme, miten turhauttavaa se voi olla, joten haluamme ratkaista tämän sinulle mahdollisimman nopeasti.

Jos uskot, että tuote on viallinen, ota yhteyttä meihin mahdollisimman pian. Pyydämme kertomaan, mikä virhe on kyseessä, kuinka nopeasti löysit sen ja liittämään mahdollisia kuvia mukaan. Tämän jälkeen voimme suositella ja tarjota sinulle sopivaa ratkaisua.

Mikäli kyseessä on vika GHD tuotteessa, olethan yhteydessä suoraan GHD:n asiakaspalveluun  oheisen linkin kautta: www.ghdhair.com/customer-care/returns.

TILAUKSESI EI TULLUT PERILLE?

Pahoittelemme, jos tilaus ei ole saapunut perille. Tätä tapahtuu erittäin harvoin ja haluamme ratkaista asian sinulle mahdollisimman nopeasti.

Saadaksesi hyvityksen tai korvaavan tuotteen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä meihin 21 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin sait tilauksen lähetysvahvistuksen sähköpostitse.

MITEN PALAUTAN TUOTTEEN?

- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi palautuksesta.
- Pyydämme teitä kertomaan tilausnumeron, tuotteen jonka haluat palauttaa ja syyn tähän. Tämän jälkeen annamme sinulle       henkilökohtaisen palautusnumeron ja vahvistamme palautusosoitteen.
- Pyydämme, että pakkaat tuotteen/tuotteet huolellisesti ja kirjoitat tilausnumerosi, nimesi ja osoitteesi pakettiin.
- Pyydämme myös varmistamaan, että saat todisteen lähetyksestäsi, esimerkiksi seurantakoodin tai kuitin. Tämä ei maksa sinulle mitään, mutta toimii todisteena palauttaessasi tuotetta meille, jos se sattuisi katoamaan matkalla.
- Jos pyydät korvaavaa tuotetta ja tämä on loppunut varastostamme, teemme hyvityksen suoraan tilillesi. 

Muista, että olet asiakkaana vastuussa siitä, ettei tuote vahingoitu kuljetuksessa takaisin meille. Tämän takia varmistathan, että lähetät tuotteen hyvin pakattuna.

MITÄ TAPAHTUU SEURAAVAKSI?

Kaikki palauttamasi tuotteet tarkistetaan palautusosastollamme.

Jos olet oikeutettu palautukseen, hyvitämme tuotteen hinnan (mukaan lukien toimituskulut).

Palautukset käsitellään yleensä 7 arkipäivän kuluessa siitä, kun tilaus on mitätöity tai enintään 30 päivän kuluessa mitätöimisen vastaanottamisesta.

Teemme hyvityksen tilille, jota käytit tilauksessa.

KORVAAVIEN TUOTTEIDEN PALAUTUS.

Jos tilaamasi tuote oli virheellinen ja lähetimme korvaavan tuotteen, sinulla on oikeus perua hyvitystuote 7 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

TARVITSEEKO MINUN MAKSAA PALAUTETTAVIEN TUOTTEIDEN POSTIKULUT?

Korvaamme toimituskulut seuraavissa tapauksissa:

- Jos lähetimme väärän tuotteen, tai
- tuote on vaurioitunut tai viallinen, tai
- jos et halua pitää lähettämäämme korvaavaa tuotetta.

Emme hyvitä postikuluja vaurioitumattomille tuotteille. Postimaksun suuruus tuotteen sinulle takaisinlähettämisestä riippuu tuotteesta ja tämä summa ilmoitetaan sinulle, kun olemme saaneet vialliseksi/vaurioituneeksi ilmoitetun tuotteen testattua.

JOULUN AJAN PALAUTUSOIKEUDET

Jotta ehtisit tehdä jouluostoksesi ajoissa, olemme pidentäneet palautusoikeuden siten, että kaikki lokakuun 31. päivän jälkeen tehdyt ostokset voidaan palauttaa seuraavan vuoden tammikuun loppuun mennessä.

REKLAMAATIOT

Pahoittelemme, jos et ole ollut täysin tyytyväinen tilaukseesi tai tapaamme käsitellä palautusprosessisi. Tavoitteenamme on aina tilanteen ratkaiseminen parhaalla mahdollisella tavalla ja siksi pyydämme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit ottaa yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen feedback@thehutgroup.com tai postitse asiakaspalveluun:        Customer Service Department, Lookfantastic, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.